Creșterea Afacerii tale Este determinată de implicarea ta
Primul meu job în lumea I.T. a fost la o firmă de contabilitate care pe vremea acea (1998) era printre top 3 softuri de contabilitate în Israel, jobul meu a fost să creez o legătura între calculator, imprimantă, contabilă și server. Pe vremea acea ca să poți să faci acest lucrul aveai nevoie să ai capacități de magician, epoca aplicațiilor pe 16bit a fost una întunecată 😊
Între timp, lumea a evoluat și astăzi avem soluții software de tip ERP pentru toate bugetele, fiecare aducând ordine și simetrie în afacerea ta. În acest context, este important să menționez că simetria apare din interacțiunea afacerii tale cu un software de gestiune, fiecare influențându-se reciproc pentru a crea o nouă ordine.
Fiind mereu în poziții de management, a trebuit să colaborez îndeaproape cu toate departamentele unei corporații. Am fost nevoit să înțeleg nevoile diferitelor departamente, precum producție, logistică, transport, HR, juridic, dar mai ales am interacționat frecvent cu departamentele financiare. Adesea, era necesar un efort comun pentru a aduce ordine și simetrie acolo unde domnea haosul.
Lucrând în mai multe companii mari care funcționau pe sisteme contabile diferite am acumulat o experiență vastă în ceea ce privește compliance, taxing, reporting şi financial management, astfel azi lucrez cu o simetrie complexă.
Dacă ne uităm puțin spre viitor în cel mult 3 ani toate firmele din România vor avea nevoie să raporteze către ANAF prin formatul ȘAF-T, va fi nevoie de conturi pe toate platformele E- (factura, transport, TVA șamd), va fi nevoie de claritate maximală pe zona de inventar și să înțelegi cu adevărat cât te costă afacerea ta, ce profit ai și unde te încadrezi din punct de vedere economic. Procesul de implementare nu este unul ușor, aș zice că e și costisitor și necesită un buget de implementare, care va aduce modificări în fluxul natural al afacerii tale.
Chiar dacă în prezent încă lucrezi în SAGA, ai oportunitatea de a crește și de a aduce ordine în afacerea ta. Scrie-mi prin formularul de contact de mai jos și hai să începem o discuție pentru a clarifica acest subiect.
Consultanța și auditul în implementarea ERP sunt ca un GPS pentru afaceri: fără rătăciri pe drumuri contabile și fără ocoliri inutile. Ideal pentru companiile care vor să ajungă rapid și eficient la destinația succesului!
Managerul de proiect în implementarea ERP este precum un dirijor de orchestră digitală: sincronizează perfect toate departamentele, evitând haosul și falsele note. Ideal pentru companiile care doresc o simfonie de succes în afaceri!
Suportul în implementarea ERP este ca un asistent personal pentru afacerea ta: mereu la dispoziție, rezolvă problemele rapid și fără stres. Ideal pentru companiile care vor să evite crizele și să funcționeze impecabil!